Rămânem implicați mult timp după ce sistemul dvs. este pornit și funcționează. Odată ce un client lucrează cu software-ul nostru, Mecalux oferă servicii continue de întreținere a software-ului.
-
Managementul licenței
Primiți actualizări de produse și patch-uri. Mecalux investește o mare parte din resursele sale de afaceri în îmbunătățirea și dezvoltarea continuă a soluțiilor sale software, pentru a le transmite clienților săi.
-
Asistență la distanță
Bucurați-vă de sprijinul echipei noastre. Alegeți între opțiuni precum: De luni până vineri, între orele 8:00 și 18:00, asistență la birou; la pachetul mai mare de 365 de zile pe an, se asigură asistență continuă pentru clienți. Orice client cu o licență activă se poate înscrie pentru serviciul nostru de asistență la distanță.
-
Monitorizarea sistemului
Asistența la distanță include și monitorizare proactivă prin instrumentul Easy Monitor, care verifică periodic dacă toate aspectele critice ale instalației dumneavoastră funcționează fără probleme.